Mutlu Ol

  • 2013 hedeflerinizi belirleyin

    Yeni yıla girmemize çok az vakit kaldı. Ya da belki siz bu satırları okuduğunuzda 2013’ün ilk aylarını yaşıyor olacağız. Her iki şekilde de önünüzdeki ayları planlamak için harika bir zamandasınız.

    Devamı
  • Egzersiz zihne de iyi gelir

    Egzersizin sadece kondisyonunuzu değil, bilişsel faaliyetlerinizi de geliştirdiğini biliyor musunuz?

    Devamı
  • Kendinizi mutlu hissetmek için arkadaşlarınızla hasret giderin

    Modern hayatın yüksek temposu içerisinde sosyalleşmek için zaman bulmak, özellikle ailesi olanlar için imkansız bir görev olabiliyor.

    Devamı
  • Geceleri daha rahat uyumanın yolları

    Hepimiz günde sekiz saat uykunun gerekli olduğunu bilsek de pek çok kez yastığa başımızı koyduğumuzda rüyalar alemine dalmakta güçlük çekeriz. Bunun çevrenizden ve sizden kaynaklanan pek çok sebebi olabilir.

    Devamı
  • Kahkahalarla gülün!

    Bir dakika kahkaha atmanın 45 dakikalık antrenmana eşdeğer olduğu söylenir. Bu verinin ne kadar bilimsel bir araştırma ile elde edildiği bilmesek de gülmenin fiziksel ve zihinsel pek çok yararı olduğu kesin. Gülme işlemi sırasında beyinde üretilen endorfin isimli hormonun uykuyu düzenlemekten stresi azaltmaya kadar pek çok faydası vardır. O halde gelin, hayatımıza daha fazla neşe ve gülümseme katmanın beş yolunu öğrenelim;

    Devamı