İyi Yaşa

  • Aradan sonra spora tekrar başlamak

    Senenin 52 haftası boyunca kesintisiz spor yapmak herkesin arzusudur. Ancak bu, sadece sizin istemenizle olacak bir şey değil. Bazen hayat önünüze öyle zorluklar çıkartır ki, spora ara vermek zorunda kalabilirsiniz. İş yerinde yaptığınız fazla mesailer, çocuklarınızın bitmek bilmeyen istekleri ve ev işleri arasında spor salonuna gidip koşu bandının üzerine çıkacak zaman bulamayabilirsiniz.

    Devamı
  • Bisiklete binmeye ne dersiniz?

    Hadi itiraf edelim. Forma girmek için yapmak zorunda olduğunu egzersizler pek de zevkli değildir. Tabii aralarda istisnalar hariç. Mesela bisiklet binmek gibi.

    Devamı
  • Dans ederek zayıflamaya var mısın?

    Formda bir vücuda kavuşmak için akla ilk gelen yöntem spor salonuna yazılıp koşu bandının üzerine çıkmaktır. Ancak yorucu mesai saatlerinin ardından ayaklarınız spor salonuna geri geri gidiyor olabilir. Hafta sonları ise değerli vaktinizi arkadaşlarınızla eğlenmek yerine, ağırlıkları kaldırarak harcamak istemiyor olabilirsiniz. Neyse ki forma girmek için tek alternatifiniz spor salonuna gitmek değil. Daha zevkli alternatifler de mevcut. Mesela dans etmek gibi!

    Devamı
  • Evde antrenman yap, tasarruf et!

    Forma girmek için antrenman yapmanız şart. Peki antrenman yapmak için spor salonuna gitmeniz şart mı? Tabii ki değil!

    Devamı
  • Hadi temponuzu biraz artırın

    Formda kalmak için ister her hafta spor salonunda pilates derslerine katılıyor, ister akşamları yarım saat yürüyor olun fark etmez. Aynı antrenmanı uzun süre yaparsanız, vücudunuzun buna alışır ve antrenmanlarda gittikçe daha az enerji harcamaya başlar. Yani siz sürekli antrenman yapsanız dahi fitness seviyeniz ileri gitmez.

    Devamı